انتشار شماره 145 ماهنامه «گزیده مدیریت»

تازه‌ترین شماره ماهنامه «گزیده مدیریت» با انتشار 14 مقاله مدیریتی، به همت انتشارات سازمان فرهنگی فرا در 72 صفحه به چاپ رسید.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، صد و چهل و پنجمین شماره ماهنامه گزیده مدیریت با عنوان «استراتژی در دوران پرآشوب» در 72 صفحه منتشر شد. این شماره از نشریه با چاپ 14 مقاله از پژوهشگران، کوشیده ابعاد جدیدی از نظریه‌های حوزه مدیریت را بررسی کند. 

از مهم‌ترین مقاله‌های این شماره می‌توان به «ارایه محشر» نوشته كريس اندرسون،‌ «همه چیز به روز اول شروع کار بستگی دارد» نوشته سوزان دی‌ياناز، كيس ون‌دن‌گراف و مايكل واتكينز و‌ «دوره خدمت: رابطه جديد كارمند‌ـ‌كارفرما» نوشته ريد ‌هافمن، بن کاسنوچا و کریس یه اشاره کرد.

در بخشی از مقاله «همه چیز به روز اول شروع کار بستگی دارد» آمده است: «رهبران، انتقال به نقش‌های جدید را چالش‌برانگیزترین دوران در زندگی حرفه‏ای خود می‌دانند، چه وقتی که اعتبار و شهرت کسب می‌کنند و چه زمانی که دچار لغزش می‌شوند و تردید دیگران را در مورد اثربخشی خود برمی‌انگیزند. بنابراین، به چگونگی قبول مسوولیت رهبران در روزهای نخستين نقش جدید خود، اهمیت زیادی داده شده است. اما به این نکته که سازمان چگونه باید موجبات موفقیت ‌‌آن‌ها را به هنگام ورود به نقش‌ جدیدشان فراهم آورد، توجه بسیار کمی‌ شده است.» 

«نظریه شركت شما چيست؟»،‌ «چگونه از تبلیغات ناب سود ببريم؟» و «اگر سالخوردگی خود را ببینید، تصمیم‌های بهتری اتخاذ می‌کنید» از دیگر مقاله‌های منتشر شده در این شماره از ماهنامه «گزیده مدیریت» است. 

شماره ویژه شهریور‌ ماهنامه «گزیده مدیریت» در 72 صفحه، به بهای 6 هزار تومان، به همت انتشارات سازمان فرهنگی فرا به بازار نشر عرضه شده است.


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری