«جریان و انتقال گرمای آَشفته در کاربرد جت مصنوعی نوسانی» در قاب کتاب

  «جریان و انتقال گرمای آَشفته در کاربرد جت مصنوعی نوسانی» در قاب کتاب

کتاب «جریان و انتقال گرمای آَشفته در کاربرد جت مصنوعی نوسانی» به قلم فرزاد بازدید تهرانی و مهدی جهرمی، به همت انتشارات دانشگاه علم و صنعت، چاپ و راهی بازار کتاب‌های دانشگاهی شد._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب حاضر که برای دانشجویان رشته مکانیک تالیف شده، در چهار فصل به بررسی برخی موضوعات مربوط به این رشته پرداخته است.

نویسندگان در فصل نخست کتاب به مبانی، مراحل شکل‌گیری و کاربردهای جت مصنوعی اشاره کرده‌اند. «روش ‌مدل‌سازی جت مصنوعی و مدل‌های مختلف آشفتگی» عنوان فصل دوم این کتاب دانشگاهی است.

دانشجویان در فصل سوم این اثر، برای درک بهتر و یادگیری مدل‌های محاسباتی، تحلیل مدل‌های محاسباتی دو بعدی جت مصنوعی را از نظر می‌گذرانند و با روند محاسباتی دوبعدی این نوع جت آشنا می‌شوند.

در فصل پایانی کتاب حاضر نیز، با محوریت «تحلیل‌ مدل‌های محاسباتی سه بعدی جت مصنوعی» ویژگی‌های این نوع جت مصنوعی و مدل‌های محاسباتی آن ارایه شده است.

کتاب «جریان و انتقال گرمای آَشفته در کاربرد جت مصنوعی نوسانی» با شمارگان سه‌هزار نسخه در 180 صفحه، به بهای 12 هزار و 500 تومان از سوی انتشارات دانشگاه علم و صنعت چاپ شده است.


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری