فردا، پایان مهلت ثبت‌نام در نمایشگاه کتاب/433 ناشر دانشگاهی ثبت‌نام کرده‌اند

از سوی انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی اعلام شد:

  فردا، پایان مهلت ثبت‌نام در نمایشگاه کتاب/433 ناشر دانشگاهی ثبت‌نام کرده‌اند

فردا (پانزدهم بهمن‌ماه) آخرین مهلت ثبت‌نام ناشران دانشگاهی برای شرکت در بیست ‌و ‌هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است. تاکنون 433 ناشر دانشگاهی از سراسر کشور ثبت‌نام کرده‌اند.

زهرا توکلی، مسوول ثبت‌نام بخش دانشگاهی بیست ‌و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با بیان این مطلب به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در این‌باره اظهار کرد: ثبت‌نام اینترنتی ناشران، وجه تمایز بخش دانشگاهی این دوره از نمایشگاه کتاب تهران از سایر بخش‌های نمایشگاه محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: ناشران دانشگاهی تا فردا (15 بهمن‌ماه) مهلت دارند تا با مراجعه به نشانی الکترونیکی www.nbup.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند. 

مسوول ثبت‌نام بخش دانشگاهی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عنوان کرد: انتشار 35 عنوان کتاب دانشگاهی در طول سال های 1392 ـ 1389 به‌گونه‌ای که 15 عنوان از این آثار، چاپ اولی باشند، ملاک شرکت ناشران دانشگاهی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.

توکلی با بیان این‌که تاکنون 433 ناشر دانشگاهی سراسر کشور ثبت‌نام کرده‌اند که تعداد ناشران تهرانی بیشتر از ناشران شهرستانی است، گفت: از میان 433 ناشر دانشگاهی، 52 ناشر به‌صورت مشروط ثبت‌نام کرده‌اند، به این معنا که تعداد کتاب‌هایشان به 35 عنوان نرسیده است اما درخواست غرفه داده‌اند. انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی، در صورت داشتن فضای اضافی، غرفه در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد و در غیر این‌صورت در فضای مشترک با سایر ناشران به ارایه آثار دانشگاهی خود خواهند پرداخت.

وی با بیان این‌که در این دوره 15 ناشر، نمایندگی فروش کتاب‌هایشان را به این 433 ناشر ارایه کرده‌اند، ادامه داد: به‌جز این 433 ناشر، 77 ناشر نیز به‌صورت ناشر همکار ثبت‌نام کرده‌اند.

مسوول ثبت‌نام بخش دانشگاهی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با با اشاره به این موضوع فضای مفید بخش دانشگاهی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، 6 هزار و 800 متر مربع است، اظهار کرد: بخش دانشگاهی این دوره از نمایشگاه کتاب تهران در همان مکان مستقر در سال 1390، راه‌اندازی خواهد شد. این مکان در فضای بیرونی شبستان و در پارکینگ‌های شماره 13 تا 21 تعبیه خواهد شد.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از 10 تا 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری