استقبال از «شگفتی‌های بدن» در نمایشگاه کتاب

  استقبال از «شگفتی‌های بدن» در نمایشگاه کتاب

«شگفتی‌های بدن» که از سوی وزارت ارشاد در سال 88 به عنوان کتاب فصل برگزیده شده بود، به همت انتشارات پیام آزادی در نمایشگاه کتاب تهران عرضه و با استقبال مخطبان روبه‌رو شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) انتشارات پیام آزادی، در کنار دیگر آثار خود کتاب‌ «شگفتی‌های بدن» اثر به قلم رابرت وینستون و ترجمه لادن خانلری را به همراه DVD آن عرضه کرده است.

نویسنده در قالب چهار بخش «دستگاه‌‌های بدن»، «سر»، «بخش فوقانی بدن» و «تحتانی بدن» با بهره‌گیری از تصاویر تمام رنگی از مراحل ابتدایی زندگی بشر تا مرگ را شرح داده است. 

«شگفتی‌های بدن» در سال 1388 از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به‌عنوان کتاب برگزیده فصل معرفی شده بود. 

سفر به کهکشان‌ها بر بال‌های کتاب
«دایره‌المعارف نجوم و فضا» دیگر اثر انتشارات پیام آزادی است که به همراه DVD در نمایشگاه 27 عرضه شده است. نسیم علیزاده اهدایی و ‌مجید عمیق این اثر مارتین ردفرن را به فارسی برگردانده‌اند. 

«گوشه‌ای از جهان هستی»، «نگاهی به آسمان»، «کره ماه»، «اورانوس»، «نپتون» و «پلوتون» عنوان‌های برخی فصل‌های این کتاب را شامل می‌شوند.

بازدیدکنندگان از بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، می‌توانند «شگفتی‌های بدن» و «دایره‌المعارف نجوم و فضا» را به بهای 16 و 18 هزار تومان از غرفه پیام آزادی واقع در بخش ناشران عمومی، راهرو 11 غرفه یک تهیه کنند.-


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری