برگزیدگان هفتمین جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال معرفی می‌شوند

  برگزیدگان هفتمین جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال معرفی می‌شوند

آیین اختتامیه هفتمین جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال، دهم خردادماه جاری، در تالار وحدت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال،‌ حسین واعظیان، دبیر هفتمین جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره گفت:‌ جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ بومی، ملی و اسلامی ‌درحوزه رسانه‌های دیجیتال، از اهداف این جشنواره است.

وی با بیان این‌که بیش از پنج هزار عنوان اثر به این جشنواره ارسال شد، افزود: 200 عنوان اثر به مرحله داوری نهایی جشنواره رسیده که از میان این آثار بیش از 40 اثر به‌عنوان برگزیده معرفی خواهند شد.

واعظیان از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «پویانمایی تولید ملی» و نیز «شهادتنامه روشنای چشم» همزمان با اختتامیه هفتمین جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال خبر داد و گفت: 50 اثر به بخش مسابقه جشنواره پویانمایی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی راه یافته است.

دبیر هفتمین جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال، ادامه داد: بیش از یک‌هزار اثر به بخش مسابقه جشنواره تولیدات مردمی در بخش عکس، فیلم و پیامک با عنوان «شهادتنامه روشنای چشم» به منظور تعظیم شعائر اربعین حسینی، راه یافته که در مراسم اختتامیه به برگزیدگان نشان جشنواره، لوح تقدیر و کمک هزینه سفر به عتبات عالیات اهدا خواهد شد. 

وی افزود: جشنواره «شهادتنامه روشنای چشم» از سوی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال و معاونت رسانه مجازی سازمان صدا و سیما برگزار شده است. 

آیین اختتامیه هفتمین جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال در بخش تارنماهای اینترنتی و رسانه‌های برخط، نرم‌افزارهای تلفن همراه و سامانه‌های برخط غیر اینترنتی، بازی‌های رایانه‌ای و سرگرمی‌های دیجیتال، نرم‌افزارهای رسانه‌ای، هنرهای دیجیتال، ایده، پژوهش و فناوری، تولیدات دانش‌آموزی و نشر دیجیتال، شنبه 10 خرداد‌ماه، در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد.


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری