آموزش بیسیک فور اندروید : ویو ها بخش سوم

آموزش بیسیک فور اندروید : ویو ها بخش سوم

 

لطفا برای حمایت از ما پکیج آموزش بیسیک فور اندروید را خریداری کنید.

 

جزئیات:

به نام خدا با فیلم آموزشی ، آشنایی با ویو ها را داریم که ادامه پستهای قبلی است در خدمت شما هستیم

در دو قسمت قبلی از بخش ویو ها کار با سری از ویو ها که ListView ، EditText، Button ،  CheckBox ، RadioButton و ImageView  ،Panel ، Tabhost ، ToggleButton ، ProgressBar ، Seekbar ، Spinner ، ScrollView را آموزش دادیم .

در این قسمت کار با ویو WebView و قسمت دیزاینر کد که کد نویسی برای انواع صفحه نمایش و set کردن سایز ویو با صفحه نمایش است برای شما آموزش بدیم .

قبل از هر چیز شبیه ساز رو اجرا می کنیم و بعد از باز کردن بیسیک ۴ اندروید برنامه خودمون رو ذخیره می کنیم و در مرحله بعد یک لایه با نام main ایجاد میکنیم و همینطور که در جلسه قبلی اندروید یاد گرفتیم این لایه را بارگذاری میکنیم.

و برای سرعت کار از Designer برنامه به جای کد نویسی بیشتر استفاده میکنیم . دیزاینر برنامه را Connect می کنیم و از قسمت ADDVIEW ویوی WebView را آخرین ویو از بخش ویو ها اضافه می کنیم .

آموزش ویو WebView :

این ویو برای نمایش صفحات وب است که میتوان با آن یک مرورگر خیلی ساده ساخت و فقط برای مرورگر نیست میتوان صفحه ی وبی را در برنامه نشان داد یا برنامه شما مبتنی بر وب باشد و چیز های دیگر.

برای مثال برنامه ای کوچک با EditText که برای وارد کردن آدرس و یک Button برای کلیک و وارد شدن (Serch کردن) با ویو WebView را وارد دیزاینر برنامه اضافه می کنیم .

این ویو ها را از قسمت  Generate Members به مبنای کاربرد تعریف میکنیم و Fanction ها مختلف را استفاده کنیم .

آموزش قسمت Designer Scripts :

این قسمت واکنش گرای برنامه بیسیک فور اندروید است که از قسمت Desiner Scripts برنامه انجام پذیر می باشد .

در این قسمت فقط با کدنویسی کنترل قسمت دیزاینر برنامه ممکن است و برای کامل کردن تنیمات و تغییرات ظاهری برنامه اندرویدی از این قسمت برنامه نویسی جداگانه انجام می دهیم .

 

در این فیلم آموزشی با نحوه ی کار با ویو ی WebView و جزئیات کار با Designer Scripts با انجام پروژه ی ساده اندرویدی با شما عزیزان هستیم .

نوشته آموزش بیسیک فور اندروید : ویو ها بخش سوم اولین بار در تک آموز پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
تک آموز